2015. július 19., vasárnap

A visszaszámlálás megindult: egy nap!

Ez is eljött, az utolsó éjszakája életem első irodalmi pályázatának.

Teljesen nosztalgikus hangulatba kerültem, az első ötlet, az első izgalmak, az első plakát terv, a sok segítség, amit ismerősöktől és ismeretlenektől önzetlenül kaptam a pályázat kapcsán.

Az első beérkező mű, aminek örültem, hogy jaj de jó, egy már biztos van, akkor már nyertest biztos tudunk hirdetni. :) Az első nap, amikor megjelent a pályázati kiírás a www.palyazatmenedzser.hu - n. Az első nap, amikor több, mint százan nyitották ki a www.kreativbabaajandek.blogspot.com -ot, hogy megnézzék Kacaj Pankát és aztán itt ragadtak olvasgatni. Az első alkalom döbbenete mikor újabb és újabb honlapokat fedeztem fel, hogy közzé teszik ezt a lehetőséget. Az első nap, amikor ötnél is több pályamű érkezett. Az első nap, amikor meghirdettük: Hivatalos Mesetesztelőket keresünk és özönlöttek a lelkesebbnél, lelkesebb anyukák, gyerekek. És még sorolhatnám a felsorolást, mert se szeri se száma.

Nagyon gazdag két hónapban volt részem és ezt mind nektek köszönhetem! Akik eddig még nem jelentkeztek, hezitálnak, üzenem nekik, ne tegyék! Legyenek tagjai ők is a Kacaj Panka Meseíró Klubnak, azáltal, hogy elküldik nekünk meséjüket, versüket. Még akkor is ha régóta a fiók mélyén lapul, ki tudja, lehet most jött el az ő ideje, 2015. júliusában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése